Q&A Często zadawane pytania

Q: Jak szybko wysyłacie towar?

A: Złożone u opłacone zamówienia automatycznie przekazywane są do Sprzedawcy w celu realizacji. Sprzedawca wysyła towar do 7 dni roboczych i dodaje numer nadania do zamówienia. Na mail podany przy składaniu zamówienia przyjdzie wiadomość z numerem nadania i linkiem do śledzenia paczki.

Uwaga! W związku z ciężką sytuacją epidemiologiczna na terenie Chin, wysyłka towaru może być opóźniona kilka dni, Zamówienia złożone od 24.04 do 10.05 będą wysyłane po 10 maja 2022 roku. Nie wpłynie to jednak na maksymalny czas doręczenia określony tym punktem regulaminu.

Q: Jaki jest czas dostawy?

A: Towar wysyłany jest w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania Ceny. Przewidywany czas dostawy Towaru wynosi ok 30-50 dni.

Zamówienia złożone od 13 stycznia do do 20 lutego, wysyłka zamówień jest opóźniona z powodu Chińskiego Nowego Roku. Zamówienia złożone w tym terminie są przez Sprzedawcę pakowane i przekazywane do magazynu oddawczego, jednak sama wysyłka następuje po 20 lutym.

 

Q: Skąd wysyłany jest towar?

A: Towar wysyła sprzedawca spoza Unii Europejskiej

Qianshi Technology Co., Ltd.

Hua Xing Guang Chang 207/208

528421 Zhongshan

Province Guangdong

tel: 18476528928

Osoba do kontaktu: Huang En Yi

 

 

Q: Czy można zamówić za pobraniem?

A: Niestety na tę chwilę nie oferujemy klientom tej formy płatności ze względu na problemy logistyczne przy międzynarodowych przesyłkach od Sprzedawcy do klienta. Obecny przewoźnik nie oferuje tej formy płatności.